Rabu, 23 Julai 2014

Apakah ALASAN,.Atau Adakah ALASAN
Apakah ALASAN,.Atau Adakah ALASAN ,..

Biasa kita dengar bila di persoalkan,.
# Saya tak cantik atau hensome
# Saya bukan orang kaya pun
# Tak ada apa yang nak di banggakan lah

Dan ada lagi alasan tang tak bertuhan dan tak ada kepercayaan agama
# Saya takut guna gambar sebenar takut orang bomohkan nanti,.
# Saya tak takut guna nama sebenar takut orang seru guna bomoh

Hehehe,. Macam tu pun boleh kan,..Ke ringkasnya cuba jawab,.
# Saya perasan cantik dan nak berlagak cantik tapi ramai orang kata tak cantik takut ego dan hipo menurun lah,.
# Saya orang orang biasa biasa aje tapi perasan tinggi kedudukn dan martabat
Sebab saya suka di kenali dengan keturunan orang ada ada dan berpangkat..
Tapi sebaliknya saya memang orang orang yang biasa biasa aje..

Suka Berselindung,.
Tak bersyukurkah dengan rupa paras yang allah anugerahkan adalah sebaik baiknyanya ciptaan
Pemberian Nama yang telah ibu bapa beri pada anda tak boleh di terima tapi sebaliknya,.
Langsung menunjukkan yang anda langsung tak hargai ibu bapa,. Tak ada alasan yang perlu anda perkatakan kannn selain hanya berterusan menipu Dan memutar fakta sebagai alasan dan mungkin juga anda akan persoalkan balik setiap soalan dan pertanyaan ini,.

Ini adalah kenyataan dan fakta sebahagian darinya yang berFB dan Bloger..

Pelik tapi benar,.
Ustaz Dan ustazah MAGIE pun ada jugak yang begini,.
Pakar motivasi dan pakar politik MAGIE pun sama,.
Kenapa dan mengapa,..?? Adakah alasan untuk itu,.
Atau anda dari golongan yang hipokrit dan angkuh,..
Yang suka membongak atau menipu,..
Ringkasnya - Anda dah tunjukkan secara langsung yang diri anda Tak jujur dan ikhlas dalam banyak pekara,.

Ye ke,. boleh terima ke tak itu terserah anda,.
Sebahagian orang yang kena belajar terima hakikat,.
Nak berubah atau nak teruskan ?? Itu hak individu,.
Nak jadikan diri sendiri jadi apa dan siapa yang anda suka,.

Hanya Penilaian dan Pemerhatian Sendiri..

M.H.A